reklama

bežci - amatéri

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

pri výbuchu sopky

sa mi rozmlátili stopky

kebych to bol tušil

tú sopku ver že zruším

stopoval som pri kráteri

behali tam amatéri

mali veru dobrý čas

však zastavil ich sopky hlas

bežali jak o život

trhali o každý bod

utekali po hrane

už čert ich čakal na bráne

ozvali sa tresky - plesky

neboli to z dreva triesky

sopka buchla - nie však s mierou

pohltila mojich amatérov

teraz stojím pri stopkách

spektrum mám ja na spodkách

čo tam po tom! v duší diery

 kam podeli sa moji bežci - amatéri?

Milan Lupa

Milan Lupa

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

bývalý učiteľ a hokejista, momentálne pracujúci v štátnej správe, inak veselý človek rád obklopený ľuďmi, otvorený hociakému názoru a myšlienke... Zoznam autorových rubrík:  PoéziaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu